بک لینک

در این نوشته قصد داریم اهمیت بک‌لینک و تاثیر آن بر رتبه سایت در جستجوی گوگل را شرح دهیم. همچنین شما را با اصطلاحات حوزه سئو آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لینک بگیر، در ابتدا لازم است با چند اصلاح مهم در حوزه سئو بیشتر آشنا شویم. این اصلاحات عبارت‌اند از بک‌لینک، سئو و رپورتاژ.

هر اشاره، ارتباط یا لینک که از سایتی به سایت دیگر داده می‌شود، بک‌لینک نام دارد. بک‌لینک اهمیت بالایی دارد و کارشناسان سئو معتقدند که بدون بک‌لینک سئو وجود ندارد.

سئو

سئو (اختصار Search Engine Optimization) به معنی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است. سئو شامل دو گروه فعالیت است. یکی داخلی (In site) و دیگری فعالیت‌های خارجی سئو (Off-site یا Off-page SEO). فعالیت‌های داخلی شامل بهینه‌سازی فنی سایت و تولید محتوای بروز و مرتبط و البته مداوم برای سایت است. فعالیت‌های خارجی سئو نیز (که اهمیت بالاتری هم دارند) اشاره به فعالیت‌های خارج از وب‌سایت شما جهت افزایش و ارتقای رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو (SERPs) دارد که مهم‌ترین این فعالیت‌ها خرید بک‌لینک است. به گفته سایت MOZ (معتبرترین وب‌سایت‌ها در حوزه سئو)، گرفتن بک‌لینک قلب سئوی خارجی است. موتورهای جستجو برای تعیین درجه کیفیت وب‌سایت‌ها، بک لینک‌های داده شده به آن سایت‌ها را مقایسه می‌کنند؛ بنابراین به سایتی که تعداد زیاد بک‌لینک‌های با کیفیت دارد رتبه بهتری نسبت به سایتی با همان محتوا اما با پیدا کردن بک لینک کمتر می‌دهند.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ترکیبی از مقاله (مطلب) و تبلیغ است. در نمونه چاپ شده، تبلیغ در یک مقاله هدفمند نوشته‌شده که به نظر می‌رسد یک خبر یا مطلب مستقل است. در رسانه‌های تصویری، رپورتاژ آگهی مانند نمایش محصولات و خدمات تبلیغاتی است. در رسانه‌های صوتی، رپورتاژ آگهی می‌تواند در قالب برنامه‌ها یا در یک مباحثه بین مخاطب و ارائه‌دهنده خدمات یا محصولات باشد. نحوه گویش رپورتاژ آگهی با تبلیغات صرف متفاوت است و اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات به نحوی ارائه می‌شود که خواننده متقاعد نمی‌شود که این صرفاً یک تبلیغ است. این روش برای مدت طولانی توسط بازاریابان مورداستفاده قرارگرفته و مزایای زیادی داشته است. در رسانه‌های دیجیتال یا وب‌سایت‌ها نیز، رپورتاژ آگهی از بهترین انواع تبلیغ است که همزمان هم باعث مراجعه کاربران به سایت مخاطب می‌شود و هم‌رتبه گوگل سایت را با دادن بک‌لینک به آن سایت افزایش می‌دهد.

سایت لینک بگیر دات کام از معتبرترین سایت‌های فروش بک‌لینک است که با دارابودن بیش از ۲۰۰ وب‌سایت معتبر و فعال ایرانی که روزانه مطالب جدید در آن‌ها قرار می‌گیرد و بک‌لینک خروجی کمی داشته و هزاران صفحه ایندکس شده در گوگل دارند، در پکیج‌های متنوع بک‌لینک با تعداد سایت‌های گوناگون برای بودجه‌های مختلف (که لیست سایت‌های هر پکیج قبل از خرید بک لینک قابل‌مشاهده است) آماده ارتقای رتبه سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو است.

خرید لینک دائمی در سایت لینک بگیر دات کام به صورت خرید رپورتاژ آگهی (خرید بک‌لینک دائمی) مقدور است. به این صورت که معرفی خدمات و محصولات سایت شما که حاوی بک‌لینک به سایت شماست در قالب یک مطلب یا خبر در سایت‌هایی که در پکیج خریداری شده توسط شما هست به صورت دائمی قرار می‌گیرد.